Zelfstandigen Bouw en bouw7

Bouw7 bouwsoftware

Meer tijd voor het echte werk. Planning – Projectadministratie – Facturatie

Bouw7 is ontwikkeld om de gehele bouwindustrie te ontzorgen op het gebied van administratie, planning en beheer. Het biedt alle zzp’ers in de bouw de mogelijkheid om via een gebruiksvriendelijke applicatie op de smartphone en tablet de gewerkte uren, materialen, afval en bonnen te registreren. De applicatie geeft de gebruiker tevens toegang tot alle beschikbare projectinformatie, tekeningen en bestek. De gegevens die hier worden ingevoerd zijn direct beschikbaar in de bouw7 kantoorapplicatie.

Op kantoor of thuis kan de ondernemer via de bouw7 kantoorapplicatie gemakkelijk het project in de gaten houden, direct projecten nacalculeren of factureren. Hierdoor wordt het factureren van een project eenvoudiger dan ooit en blijft er veel meer tijd over voor het echte werk! De software van bouw7 is ondertussen al met vele boekhoudprogramma´s te koppelen.

Voordelen voor zzp’ers:

  • Duidelijk overzicht in de urenregistratie (direct een overzicht voor de fiscus met betrekking tot het urencriterium)
  • Alle soorten projecten eenvoudig beheren
  • Het plannen van projecten in een duidelijk overzicht
  • Op ieder moment geeft de kantoorapplicatie een duidelijk overzicht van je administratie
  • Nacalculatie en projectbewaking.
  • Direct factureren vanuit bouw7 (ook deel- of termijnfacturatie)
  • De bouw7 app is beschikbaar voor iOS en Android

Probeer bouw7 30 dagen gratis.

Binnen 10 seconden in je eigen bouw7 omgeving Probeer nu