Contactgegevens bij de hand.

Altijd alle informatie beschikbaar.

Nooit meer zoeken naar klantgegevens

Het overzichtelijke relatiescherm biedt in één oogopslag een overzicht van al je relaties. Relaties kunnen zowel klanten, leveranciers als onderaannemers zijn. Door deze combinatie behoort het up-to-date houden van meerdere lijsten definitief tot het verleden.

Dat ene project terugzoeken, van 2 jaar geleden.

Ieder project in bouw7 wordt opgeslagen bij de betreffende relatie. Zo heb je altijd de klant- en projecthistorie bij de hand. Op deze manier kan alle essentiële informatie terug worden gevonden en hoef je nooit meer lang te zoeken.

Alles digitaal

De perfecte vervanging van het papieren dossier. Je kunt nu tekeningen, bestek, leverbonnen, foto’s enzovoort opslaan en snel oproepen wanneer je ze weer nodig hebt.

Geen fouten meer

Per klant zoek en beheer je makkelijk alle gegevens. Nooit meer foute overnames van belangrijke klantinformatie! Makkelijker kunnen we het niet maken.

De bouw7 cloudoplossing helpt je om direct kosten te verminderen

Benieuwd wat bouw7 voor jouw bedrijf kan betekenen?

Begin binnen 1 minuut met bouw7 met een probeeraccount (30 dagen gratis) Direct proberen