Dit zijn de pijlers van bouw7

Begin met slimmer werken met onze cloudsoftware.

We hebben onze software op drie belangrijke pijlers gebouwd om het volledige proces te stroomlijnen.

Informatievoorziening

  • Planning altijd up-to-date
  • Digitale werkbon met alle belangrijke gegevens per klant en contactgegevens altijd binnen bereik
  • Tekening en bestekbeheer inclusief versiebeheer in de applicaties
  • Direct e-mailen en bellen vanuit Bouw7
  • Foto’s toevoegen aan projecten
  • Bouw7 boxx (delen van documenten met derden)

Kwaliteitscontrole

  • Uitgebreide planningsmodule
  • Digitale werkbon voor iedereen inzichtelijk indien gewenst
  • Werknemers indelen per project
  • Urenregistratie per werknemer
  • Type urenregistratie per project per werknemer
  • Uren per project inzichtelijk, per werknemer, per type uur
  • Materiaallijst inzichtelijk en aan te passen
  • Te verwerken afval direct te registreren

Financiële analyse

  • Overzicht van gemaakte kosten per project
  • Overzicht van gemaakte uren per project
  • Gemakkelijke nacalculatie
  • Direct factureren vanuit bouw7

Probeer bouw7 30 dagen gratis.

Binnen 10 seconden in je eigen bouw7 omgeving! Probeer nu

Het hele administratieproces direct in de cloud, altijd en overal beschikbaar

Bouw7 helpt bedrijven met het verhogen van de efficiëntie op het gebied van projectbeheer en administratie. Dit doen we door het hele administratieve proces vanaf het begin te stroomlijnen door alles op locatie al te documenteren via onze mobiele applicaties, direct in de cloud. Al deze data is dan vanaf het eerste moment direct beschikbaar op locatie, onderweg of op kantoor.

Dankzij deze cloudoplossing zijn risico’s beter in te dammen en indien nodig kan er sneller worden bijgestuurd. Dit zorgt ervoor dat onvoorziene kostenposten en vertragingen aanzienlijk zullen dalen. Uiteindelijk leidt dit tot een verbetering van de winst.