Projectmanagement

Documentenbeheer

Alles in een platform.

Optimaliseer je documentenstroom

De beheer functies in bouw7 bieden je alle mogelijkheden die je nodig hebt bij het gestructureerd digitaliseren van je documenten. Snel een document selecteren, extra gegevens noteren, tekeningen updaten; bouw7 maakt het eenvoudig.

Stop met printen

Tekeningen, begrotingen, bestek of andere documenten worden aangeleverd per mail en kunnen met één druk op de knop in bouw7 worden geplaatst. Eenmaal opgeslagen in bouw7 zijn deze documenten inzichtelijk op Tablet, Smartphone en PC en alleen inzichtelijk voor de medewerkers die u selecteert.

Automatisch updaten

Doordat bouw7 werkt in de cloud kunnen tekeningen of andere bestanden op kantoor worden klaar gezet voor de betreffende medewerkers, aanpassingen aan deze documenten zijn direct voor iedereen inzichtelijk. Zo werkt iedereen altijd met de laatste versies.

Tot in detail

Digitale tekeningen kunnen tot in detail worden ingezoomd zonder verlies van scherpte, dit in combinatie met de mobiele weergave op de tablet of smartphone zorgt voor een volledig nieuwe gebruikerservaring.

Archiveren

Alle bestanden in bouw7 worden opgeslagen bij het betreffende project. Op deze manier kan alle essentiële informatie terug worden gevonden en hoef je nooit meer lang te zoeken. Het fysiek opslaan van papieren documenten behoort hierdoor tot het verleden.

Probeer bouw7 gratis

Binnen 10 seconden in je eigen bouw7 omgeving  (30 dagen gratis) Direct proberen