Vacature Customer Success Medewerker

Dit is bouw7

Wij zijn een jong softwarebedrijf uit Dokkum, en dit is wat wij doen: Wij leveren de Europese bouwsector een online platform waardoor bouwbedrijven realtime inzicht krijgen in hun bouwprojecten. Door de processen daar te beginnen waar ze horen te beginnen, registreren medewerkers in de bouw al hun administratie op de bouwlocatie via de mobiele apps van bouw7. Inmiddels wordt bouw7 dagelijks gebruikt door duizenden professionals in de bouw, van eenmanszaken tot grote bouwgroepen.

Bouw7 groeit ontzettend hard! Eind 2014 zijn we met bouw7 begonnen om de traditionele administratieve processen in de bouwsector te veranderen. Het is tijd voor een nieuw tijdperk van nieuwe technologieën met een nieuwe manier van werken, bouw7. Ons team bestaat uit een gedreven groep professionals die in een prachtig kantoorpand in Dokkum elke dag voor het beste resultaat gaan. Naast de Nederlandse markt veroveren is het doel om bouw7 verder internationaal uit te rollen. Op dit moment hebben we al klanten in Duitsland, Spanje, België, Aruba en Bonaire.

Word jij onze nieuwe Customer Success Medewerker? Gaaf! Kom meewerken aan het meest innovatieve cloudplatform voor de bouw.

Wat doe jij allemaal als Customer Success Medewerker:

Geen klant, en dus dag, is hetzelfde! Als eerste aanspreekpunt krijg jij dagelijks te maken met de enthousiaste gebruikers van bouw7. Jij helpt ze om het maximale uit ons platform te halen!

Jouw focus ligt op het creëren en waarborgen van een optimale klantbeleving. Hiervoor werk je nauw samen met sales, marketing en development. Jij herkent verbeterpunten en weet ze te vertalen naar oplossingen voor een optimale klantervaring.
Je houdt nieuwe ontwikkelingen in de applicatie van bouw7 nauwlettend in de gaten en controleert of het de gewenste resultaten behaalt. Dit doe je onder andere door het opzetten en evalueren van NPS.

Ben je al enthousiast geworden? Mooi. Lees snel verder wat je nog meer kunt verwachten.

Dit ga jij doen

  • Het oplossen van problemen op een snelle, nauwkeurige en efficiënte manier waarbij je nauw samenwerkt met onze developers en consultants;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor new business, waarbij je nauw samenwerkt met onze accountmanagers;
  • Het opzetten en uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken;
  • Je brengt de wensen en behoeften van onze gebruikers in kaart;
  • Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie(tools) van bouw7;
  • Ondersteunende werkzaamheden op het gebied van verkoop en administratie.

Kortom: je draagt zorg voor ons totale klantenbestand en verrast ze met uitstekende service en nazorg!

Dit ben jij

  • Je bent verantwoordelijk, nauwkeurig en klantgericht;
  • Je hebt affiniteit met de bouw / technologie / software;
  • Je bent enthousiast en maakt gemakkelijk een babbeltje;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en in geschrift);
  • Ervaring met Intercom is een pré;
  • Een harde werker;
  • Fulltime beschikbaar.

Dit bieden wij

  • Een marktconform salaris;
  • Een laptop van de zaak;
  • Een verantwoordelijke en zelfstandige functie binnen een jong en snelgroeiend bedrijf;
  • Alle ruimte voor eigen ideeën en initiatief;
  • Een uitdagende baan waar je een breed scala van werkzaamheden zult uitvoeren;
  • De mogelijkheid je verder te ontwikkelen binnen bouw7;
  • Een professionele voetbaltafel en dartbord;
  • Een gezellig en informeel team dat houdt van een vrijdagmiddagborrel!

Locatie:

Dokkum

Solliciteren?

Ben je enthousiast geworden en is deze functie jou op het lijf geschreven? Solliciteer dan snel.

Stuur je sollicitatie, bestaande uit een motivatiebrief en CV, naar werken@bouw7.nl of bel naar 085 401 83 77.